Print Mælkebloggen
Forsker advarer mod mælk

Topforsker advarer: Tre glas mælk om dagen øger risikoen for kræft


Mælk er langt fra den gode følgesvend, når kroppen skal udvikle sig. Mælk forebygger ikke knogleskørhed og blot tre glas mælk om dagen eller mere øger risikoen for kræft, hedder det fra verdens mest citerede forsker inden for ernæring, Walter Willett fra Harvard.

Se artikel fra "Ingeniøren" d. 1/6-2010: http://ing.dk/artikel/109278-topforsker-advarer-tre-glas-maelk-om-dagen-oeger-risikoen-for-kraeft


<- tilbage til nyhedslisten
© 2009 Komælk.dk